Van Circulaire Kans naar een Circulaire Waardepropositie

Online werksessie over de sustainable value proposition methode van Sustar

In deze online sessie maak je kennis met de sustainable value proposition methode van Sustar. Samengesteld voor en door product- en marketingmanagers en productontwikkelaars.

Van praten over duurzaamheidsdoelstellingen naar concrete uitvoer in jouw dagelijkse praktijk. Niet alleen circulair (sustainable), maar ook aantrekkelijk voor je klanten (desirable), maakbaar (feasible) en commercieel schaalbaar (viable).

In een overzichtelijk aantal stappen breng je kansen in kaart voor je bedrijf en vertaal je die naar een concreet plan waarmee je additionele omzet en winst kunt realiseren en daarmee de toekomstbestendigheid van je bedrijf kunt borgen.

Aan de hand van klantcases laten we zien hoe deze methode werkt voor bedrijven die stappen willen zetten naar een circulaire economie.

Praktische informatie

Donderdag 14 maart, 9:00 – 10:00
Online

Contact

Thomas van Daal
Thomas@sustar.nl
06 51 87 05 56

Over Sustar

Sustar helpt bedrijven met het vinden van circulaire kansen en het omzetten hiervan in succesvolle waardeproposities. De door ons ontwikkelde Sustainable Value Proposition methode (SVP) maakt het in praktische stappen eenvoudig om richting een circulaire economie te bewegen.

 

Bekijk meer evenementen