Van Circulaire Kans naar een Circulaire Waardepropositie
Online werksessie over de sustainable value proposition methode van Sustar
In deze online sessie maak je kennis met de sustainable value proposition methode van Sustar. Samengesteld voor en door product- en marketingmanagers en productontwikkelaars.
Van praten over duurzaamheidsdoelstellingen naar concrete uitvoer in jouw dagelijkse praktijk. Niet alleen circulair (sustainable), maar ook aantrekkelijk voor je klanten (desirable), maakbaar (feasible) en commercieel schaalbaar (viable).
In een overzichtelijk aantal stappen breng je kansen in kaart voor je bedrijf en vertaal je die naar een concreet plan waarmee je additionele omzet en winst kunt realiseren en daarmee de toekomstbestendigheid van je bedrijf kunt borgen.
Aan de hand van klantcases laten we zien hoe deze methode werkt voor bedrijven die stappen willen zetten naar een circulaire economie.
Praktische informatie
Donderdag 14 maart, 9:00 – 10:00
Online
Contact
Thomas van Daal
Thomas@sustar.nl
06 51 87 05 56
Over Sustar
Sustar helpt bedrijven met het vinden van circulaire kansen en het omzetten hiervan in succesvolle waardeproposities. De door ons ontwikkelde Sustainable Value Proposition methode (SVP) maakt het in praktische stappen eenvoudig om richting een circulaire economie te bewegen.
Bekijk meer evenementen
Rich and Circular: how to get better paid for growing your circular impact right where you are, doing what you know and love
Online session | Saturday March 16th, 10:30 - 12:00
GS1 Congres
Congres | Donderdag 14 maart, 11:30 - 16:30
Open huis: remanufacturing in de praktijk
Rondleiding | Maandagmiddag 11 maart t/m zaterdagmiddag 16 maart