Inschrijving Circular Awards & Circular Heroes Voor welke categorie schrijf je een organisatie in of nomineer je een persoon?* Circular Award Business (Large) Circular Award Business (Small) Circular Award Public Circular Heroes Titel van je circulaire project, product of organisatie* Naam van je organisatie* Bij samenwerkingen van meerdere partijen: voor Public moet een publieke partij hoofdinschrijver zijn, voor Business moet dat een bedrijf zijnWebpagina* Transitiepad* Bouw Biomassa & voedsel Consumptiegoederen Kunststoffen Maakindustrie Anders, nl: Korte beschrijving project, product of organisatie*Beschrijf op hoofdlijnen je circulaire project, product of organisatie.Criterium Circulariteit: Welke circulaire strategieën pas je toe?*Beschrijf op welke manieren je product of dienst circulair is. Als uitgangspunt volgen we de vuistregel: hoger op de R-ladder is beter. Tot voordeel spreekt ook realisatie van CO2-reductie. Dit jaar letten we ook op de afbouw van lineaire praktijken.Criterium Impact: Kun je je circulaire impact kwantificeren?*Toon aan hoe groot je circulaire impact al is. Bereken bijvoorbeeld de reductie van gebruik van primaire (virgin) grondstoffen. Potentiële impact mag je ook beargumenteren. We wegen reeds gerealiseerde impact zwaarder dan potentiële impact. De jury let op daadwerkelijke toepassing.Criterium Samenwerking: Op welke manier werk je samen met andere organisaties?*Beschrijf met welke (keten)partners je samenwerkt en op welke manier. Hoe verdelen jullie kosten, baten en risico’s? Kan jullie samenwerking als voorbeeld dienen voor andere initiatieven?Criterium Businesscase: Heb je een financieel gezond businessmodel?*Hoe verdien je geld met je circulaire product, dienst of activiteit? Hoe vergelijken de kosten en opbrengsten van je circulaire oplossing (TCO/TCU) zich met het lineaire alternatief? Belangrijk: beschrijf hoe het businessmodel prikkels geeft om maximale circulariteit te realiseren.Stand van zaken*Hoe ver is je project, product of organisatie? Bevindt het zich in de planvorming of gaat het al richting realisatie en opschaling? Wat is het tijdpad voor de belangrijkste volgende stappen?USP*Waarom verdient jouw project, product of organisatie het om de Circular Award Business of Public te winnen? Naam contactpersoon* Rol* Telefoonnummer* E-mailadres* Adres van bedrijf of instelling* Straat Plaats Postcode Huisnummer Algemene voorwaarden* Ik heb de algemene voorwaarden gelezen. Wat is de naam van jouw kandidaat voor de Circular Heroes?* Waar werkt hij/zij?* Wat is zijn of haar rol?* Korte beschrijving van jouw kandidaat*Beschrijf in enkele zinnen wie je wil nomineren en waaromCriterium Visie: Welke visie heeft jouw kandidaat voor een circulaire toekomst?*Zijn er bepaalde stappen op de R-ladder waar jouw kandidaat zich op richt? Richt jouw kandidaat zich expliciet op een brede, diverse doelgroep? Zijn er bepaalde thema’s die jouw kandidaat specifiek op de kaart wil zetten? Oftewel, welke duidelijke en aansprekende visie heeft jouw kandidaat?Criterium Initiatieven: Welke circulaire initiatieven ontplooit jouw kandidaat?*Beschrijf hoe de persoon die je nomineert in de praktijk bijdraagt aan de circulaire economie. In welke regio, sector of community is hij/zij al jaren actief? Hoe lang al? Beschrijf maximaal drie illustratieve projecten of initiatieven waar hij/zij bij betrokken is geweest en hoe.Criterium Werkwijze: Waarom is jouw kandidaat zo effectief?*Beschrijf de werkwijze van jouw kandidaat. Slaagt jouw kandidaat erin andere mensen te enthousiasmeren, inspireren of overtuigen? Zo ja, hoe? Of is de persoon die je nomineert meer van de voeten in de klei? Was jouw kandidaat ‘tegen beter weten in’ aan de slag met circulaire economie, waren er tegenvallers en zette hij/zij toch door? Of heeft jouw kandidaat zijn geheel eigen stijl? Wat is de unieke kracht van de persoon die jij nomineert? Licht graag toe met één of twee voorbeelden.Criterium Impact: Welke resultaten heeft jouw kandidaat geboekt?*Beschrijf waartoe de initiatieven van jouw kandidaat hebben geleid. Dat kunnen directe effecten voor de circulaire economie zijn (bijv. minder gebruik van grondstoffen), maar ook indirecte effecten (mensen geactiveerd, beleid gestart, samenwerking ontplooid, etc). Kortom, wat was er zonder jouw kandidaat niet gebeurd?USP*Waarom verdient jouw kandidaat het om tot Circular Hero te worden verkozen? Wat is jouw naam?* Waar werk jij?* Telefoonnummer* E-mailadres* Disclaimer* Hierbij geef ik de Week van de Circulaire Economie toestemming om mijn inzending in behandeling te nemen en mee te nemen in de communicatie rondom de Circular AwardsPhoneDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.